خرید مولتی ویتامین ول بی بی (100%اورجینال+رسال فوری)


5/5 - (1 امتیاز)

مولتی ویتامین ول بیبی

حتما متوجه شده‌اید که نوزادان از بدو تولد، رشد خیلی پر سرعتی دارند و این رشد در لباس‌هایی که طی چند هفته دیگر اندازه آنها نیست، مشخص می‌شود. خب مشخص است هرچه بدن فرزند شما رشد بیشتری بکند، به انرژی بیشتری هم نیاز پیدا می‌کند. این انرژی به صورت طبیعی باید از طریق تغذیه به بدن کودک وارد شود؛ ولی از آنجایی که کودکان معمولا دچار کم اشتهایی می‌شوند و یا بسیاری از مواد مغذی که برایشان ضروری است را دوست ندارند، ویتامین‌ها و مواد معدنی کافی به بدنشان نمی‌رسد و ممکن است در رشد جسمانی و ذهنی به مشکل برخورد کنند.

مولتی ویتامین‌ها مانند ول بی‌بی، تولید می‌شوند تا مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز برای رشد کودک را به بدن او برسانند.

خواص مولتی ویتامین ول بی‌بی:

ترکیبات موثری که در تولید مولتی ویتامین ول بیبی به کار رفته است باعث می‌شود تا بدن رشد طبیعی خود را داشته باشد و هیچ کمبودی از نظر ویتامین برای بدن بوجود نمی‌آید.

ویتامین‌های موجود در این مولتی ویتامین عبارتند از :

  • ویتامین D: وجود این ویتامین در بدن باعث افزایش جذب کلسیم توسط استخوان‌ها، فسفر، منیزیم، رشد مغز و رشد و تکامل استخوان‌ها می‌شود.
  • ویتامین E: وجود این ویتامین در بدن باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و مبارزه با رادیکال‌های آزاد می‌شود، برای پوست و مو بسیار مفید است و باعث تقویت بینایی نیز می‌شود.
  • ویتامین C: وجود ویتامین C در بدن کودک، باعث جلوگیری از بیماری کم خونی و فقر آهن می‌شود؛ زیرا وجود ویتامین C باعث جذب بهتر و بیشتر آهن در خون می‌شود. تقویت سیستم ایمنی، ایمنی سلول‌های بدن، حفاظت از پوست و استخوان‌ها از دیگر تاثیرات این ویتامین است.
  • ویتامین B1(تیامین): تقویت سیستم عصبی، تقویت ماهیچه‌ها، بهبود عملکرد معده، روده، مغز و قلب از خواص این ویتامین می‌باشد. رفع بی اشتهایی، افزایش وزن و برطرف کردن ضعف عضلانی از دیگر خواص ویتامین تیامین می‌باشد که در تولید مولتی ویتامین ول بیبی به کار رفته است.
  • ویتامین B2 (ریبوفلاوین): ارتقای رشد، افزایش انرژی بدن، افزایش گردش خون، بهبود عملکرد غده تیروئید، تقویت سیستم عصبی، تقویت بینایی، افزایش جذب مواد معدنی و تقویت سیستم ایمنی از خواص ویتامین B2 است که در تولید مولتی ویتامین ول بی‌بی از آن استفاده می‌شود.
  • ویتامین 3B (نیکوتینیک اسید): تقویت سیستم قلبی-عروقی، حفظ سلامت پوست و بهبود عملکرد مغز از خواص این ویتامین می‌باشد که مولتی ویتامین ول بیبی حاوی این ویتامین می‌باشد.
  • ویتامین B6 (پیریدوکسین): بهبود عملکرد مغز، تولید بیشتر هموگلوبین و جلوگیری از کم خونی، بهبود بینایی، تنظیم ریتم خواب و جلوگیری از بیماری‌های کلیوی از خواص این ویتامین می‌باشد
  • ویتامین B12 (سیانو کوبالامین): بهبود عملکرد سیستم عصبی، گوارشی و مغز استخوان، تولید بیشتر هموگلوبین، پیشگیری از کم خونی، بهبود رشد، تقویت سیستم قلبی و عروقی به بهبود رشد استخوان‌ها از خواص ویتامسن B12 می‌باشد. حضور این ویتامین در مولتی ویتامین ول بی‌بی باعث می‌شود تا این محصول همه این خواص را دارا باشد.
  • ویتامین B10 (بیوتین): محافظت از پوست، مراقبت از مو، افزایش انرژی و تقویت سیستم ایمنی بدن از خواص این نوع از ویتامین B می‌باشد.
  • ویتامین B9 (فولیک اسید): بهبود عملکرد مغز، بهبود عملکرد سیستم قلبی-عروقی، افزایش رشد، افزایش اشتها و بهبود خونسازی و تولید هموگلوبین خون از خواص مهم این ویتامین است.
  • آهن: وجود آهن در بدن موجب ساخت بهتر و بیشتر هموگلوبین خون می‌شود، از کم خونی ناشی از فقر آهن جلوگیری می‌کند، بر رشد بدن، سلامت مو، پوست و سیستم گوارش تاثیر به شدت مثبتی دارد.
  • ویتامین 5 B(پانتوتنیک اسید): مانند سایر ویتامین‌های گروه B، حفظ سلامت پوست، سلامت مو، افزایش انرژی و رفع اختلالات خواب از اثرات ویتامین B5 است. این ویتامین در مولتی ویتامین ول بی‌بی وجود دارد.
  • زینک: تقویت سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های عفونی، دارای نقش آنتی اکسیدانی و جلوگیری از سرطان، تقویت سیستم عصبی، پیشگیری از بیماری اوتیسم، پیشگیری از بیماری‌های التهابی، حفظ سلامت پوست و مو، تقویت استخوان‌ها، تقویت سیستم قلبی-عروقی، بهبود روند رشد، تقویت سیستم گوارشی و بهبود وضعیت خواب از خواص این ماده معدنی حیاتی است.
  • L-سیستئین: دارای اثر آنتی اکسیدانی، بهبود عملکرد کبد، بهبود عملکرد عضلات، محافظت از بدن در برابر رادیکال‌های آزاد، سلامت مو، سلامت پوست و تقویت سیستم عصبی از خواص این آمینواسید مهم در بدن است.
  • ویتامین A: تقویت بینایی، بهبود روند رشد، دارای خواص آنتی اکسیدانی و تقویت سیستم ایمنی بدن از خواص ویتامین آ می‌باشد.

 

مولتی ویتامین ول بی بی

توضیحات قطره ول بیبی: 
این مکمل برای کودکان زیر یکسال فرموله شده و نیازهای کلی آنها به ویتامین ها را در بر می گیرد. برای کودکان زیر یکسال تکامل و رشد و نمو جسمی و ذهنی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که علاوه بر نوع تغذیه به عوامل مختلفی از جمله ژنتیک و شرایط اقلیمی نیز بستگی دارد.
تغذیه با شیر مادر برای کودکان بسیار توصیه شده است. در صورتیکه ممکن است شیر مادر و حتی خود مادر تمام ویتامینها و مینرالهای مورد نیاز روزانه بدن را دارا نباشد. به طور مثال بیشتر مادران ایرانی از فقر شدید ویتامین دی که از ضروری ترین مواد مورد نیاز بدن می باشد رنج میبرند و به دنبال آن کودکان نیز دچار مشکلات فقر ویتامین دی شده اند.

قطره مولتی ویتامین ول بیبی Wellbaby

موارد مصرف:
– کمک به رشد و نمو کودکان
– کمک به تقویت سیستم ایمنی کودکان
– کمک به پیشگیری از کم خونی در اطفال
– کمک به حفظ سلامت بینایی
– تقویت حافظه در کودکان

دستور مصرف: کودکان(12-1 ماه) روزانه 2 بار و هر مرتبه پنج میلی لیتر

شرایط نگهداری: دور از تابش مستقیم نور خورشید و کودکان ، در جای خشک و حنک نگهداری کنید.

قطره مولتی ویتامین ول بیبی Wellbaby

موارد هشدار و نکات قابل توجه:
– سه ماه پس از باز شدن درب فرآورده ، باید مصرف شود.
– از افزایش میزان توصیه شده پرهیز کنید.
– این فرآورده جهت پیشگیری ، تشخیص و درمان بیماری نمی باشد.
– در صورت بروز حساسیت کودک ، سریعا مصرف قطره را متوقف کرده و با پزشک کودک در میان بگذارید.
– طعم خوشایند پرتقال طبیعی
– مناسب گیاهخواران

اجزای تشکیل دهنده قطره ول بیبی: 
فاقد نمک و مواد نگهدارنده ، فاقد رنگ و طعم دهنده مصنوعی ، فاقد لاکتوز و الکل

شربت ول بی بی

  • نوع محصول: شربت مولتی ویتامین
  • مناسب: 6ماه تا 4سال
  • ویژگی:
    – کمک به رشد و نمو کودکان
    – کمک به تقویت سیستم ایمنی کودکان
    – کمک به پیشگیری از کم خونی در اطفال
    – کمک به حفظ سلامت بینایی
    – تقویت حافظه در کودکان
  • نحوه مصرف: کودکان(12-1 ماه) روزانه 2 بار و هر مرتبه پنج میلی لیتر
  • حجم : 150 میل
  • محصول کشور: انگلستان
  • تاریخ انقضا: 2022/05

مولتی ویتامین نوتریزن

بهترین مولتی ویتامین کودک

شیرخشک بی بی گات

شیرخشک نان خارجی

سرلاک هاینز

قطره آهنی که دندان را سیاه نکند

ژل دندان درد نوزاد

شیرخشک برای تپل شدن نوزاد

بهترین شیرخشک برای رفلاکس نوزاد

خوشمزه ترین شیرخشک

شیرخشک مخصوص حساسیت به پروتئین گاوی

بهترین قطره آهن خارجی نوزاد

خرید سرلاک هیپ

شیرخشک هیپ

سرلاک گربر

شیرخشک هوناپ

شیرخشک گلدن گات

شیرخشک بز

سرلاک آپتامیل

سرلاک بدون شیر

شیرخشک بزرگسال

خرید پوره میوه هرو و هیپ

بهترین شیرخشک خارجی

سرلاک هرو بی بی

سرلاک نستله

شیر مایع اینفاترینی و پدیاشور

شیرخشک نیدو

شیرخشک سیمیلاک

خرید شیرخشک پدیاشور

شیرخشک اس ام ای

قطره بای بای

قطره آهن فروم

کالژل

شربت پانادول

مولتی ویتامین پیکوویت

مولتی ویتامین ول بی بی

بیسکوییت هوناپ

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

خروج
ستون کناری اسکرول به بالا