شیر خشک ، سرلاک و غذای نوزاد

بهترین شیر خشک برای رفلاکس نوزاد و وزن گیری

4/5 - (1 امتیاز)

ارتباط در واتساپ

توجه :  حتما این متن را تا انتها بخوانید چرا که در برخی قسمت ها جزئیاتی گفته میشود که در صورت ندانستن آنها باعث تصمیم گیری غلط شما خواهد شد ما در این مقاله بهترین شیر خشک برای نوزاد رفلاکس و شیر خشک مناسب وزن گیری نوزادان رفلاکسی را معرفی مکنیم .  به طور جدی توصیه میکنیم که حتما متن را به صورت کامل مطالعه کنید …

اگر از رفلاکس جلوگیری نکنیم چه اتفاقی می افتد ؟

همانطور که گفتیم در این مقاله قصد معرفی شیر خشک مناسب رفلاکس را داریم اما قبل از آن باید مواردی را حتما با شما عزیزان در میان بگذاریم .

رفلاکس در نتیجه ی ضعیف بودن دستگاه گوارشی در کودکان اتفاق می افتد که عوامل مختلفی مانند شیر و غذای کودک نیز میتواند از میزان کم کند و یا باعث تشدید آن شود .

رفلاکس در نوزادان انواع مختلفی دارد که در برخی شدید و در برخی کمتر است و نوع دیگری از اصطلاح نیز وجود دارد که گفته میشود این کودک رفلاکس پنهان یا آشکار دارد .

رفلاکس در نوزادان معمولا تا 6 ماهگی رفع میشود که البته در برخی کودکان ممکن است این زمان بیشتر و تا 2 سالگی ادامه پیدا کند هر چند که احتمالا از شدت آن کم خواهد شد .

ما باید با استفاده از ابزار های مختلف از بروز رفلاکس های شدید و پی در پی در کودک جلوگیری کنیم چرا که رفلاکس زیاد در کودک و کنترل نکردن آن ممکن است باعث صدمات جدی و در برخی مواقع جبران ناپذیر به دستگاه گوارش و حتی تنفسی کودک و نوزاد شود .

در برخی نوزادان که رفلاکس شدید دارند پزشکان داروهای متناسب با آن را تجویز میکنند که در این بخش به آنها نخواهیم پرداخت اما ابزار های بسیار کارآمد و مهم که حتما برای کودکان رفلاکسی  باید استفاده شود و شیر خشک مخصوص رفلاکس را معرفی خواهیم کرد .

بهترین شیر خشک برای رفلاکس کدام است ؟

همانطور که میدانید شیر خشک های مخصوص رفلاکس با نام اختصاری AR  شناخته میشوند که به معنی آنتی رفلاکس هستند .

برند های مختلف شیر خشک معمولا نوع ای آر نیز تولید میکنند .

ویژگی شیر خشک AR  این است که غلظت تقریبا بالایی دارند و نسبت به شیر خشک های معمولی شنگین تر هستند که این ویژگی باعث میشود که شیر در معده سنگین باشد به نوزاد به راحتی دچار رفلاکس نشود .

اما خب هر شیر خشک آنتی رفلاکس کیفیت خوبی ندارد و بسیاری از کودکان به شیر خشک های AR  موجود در بازار حساسیت نشان میدهند .

در حال حاضر میتوان گفت بهترین شیر خشک آنتی رفلاکس که در کشورمان وجود دارد اپتامیل AR خارجی است ( دقت کنید اپتامیل AR  خارجی نه نمونه های داروخانه ای )

نمونه های داروخانه ای در ایران پر میشوند و کیفیت خوبی ندارند . شیر خشک های خارجی که به صورت وارداتی هستند از کیفیت اصلی آن برند برخوردارند و تنها شیر خشک AR  خارجی که وارد کشور میشود همین آپتامیل است ( باز هم دقت کنید که اپتامیل AR ایرانی در داروخان ها وجود دارند و خارجی نیستند )

فقط نکته ی مهم این است که قیمت شیر خشک های خارجی تا حدود زیادی با ایرانی و داروخانه ای ها متفاوت است و چندین برابر قیمت دارند که البته چندین برابر هم اختلاف کیفیت دارند.

بهترین شیر خشک برای رفلاکس و نوزاد رفلاکسی

اپتامیل AR  اصل را از کجا تهی کنیم ؟

همانطور که بالاتر هم اشاره کرده بودیم شیر خشک های در حال حاضر در 2 نوع ایرانی و خارجی در کشور ما وجود دارند یعنی برای مثال شیر خشک اپتامیل AR  هم ایرانی ( داروخانه ای) و هم اصل برند آپتامیل ( خارجی ) دارند .

شیر خشک های ایرانی متاسفانه از کیفیت و تاثییر گذاری لازم برخوردار نیستند .

ممکن است شما قبلا از آپتامیل ای ار که ما معرفی کردیم استفاده کرده باشید اما از نوع ایرانی که احتمالا نتیجه ای نداشته است .

باید گفت که میتوانید شیر خشک اپتامیل خارجی در تعداد بسیار محدود وارد میشوند اما خوشبختانه ما تمام سعی خودمان را کرده ایم که تا امروز از نظر تعداد عزیزان زیادی که برای تغذیه نوزاد خود از این شیر استفاده میکنند به مشکل نخورند .

این شیر خشک در فروشگاه شما یعنی فروشگاه نی نی کوچولو عرضه میشود . اما قبل از خرید توصیه میکنیم از مشاوره رایگان ما استفاده کنید و با مشاورین ما مشورت کنید چرا که شاید موارد دیگری نیز باشد که شما به طور دقیق نمیدانید و ما سعی میکنیم با ایجاد یک معاینه تلفنی کمک کنیم بهترین انتخاب را داشته باشید .

برای مثال برخی نوزادان دچار رفلاکس هستند اما حساسیت به پروتئین گاوی نیز دارند که این موضوع باعث میشود نتوانند از این شیر خشک استفاده کنند بنابراین توصیه میکنیم قبل از هر چیز با کارشناسان ما مشورت کنید .

کاهش رفلاکس با استفاده از شیشه شیر

شاید کمتر کسی اطلاع داشته باشد که شیشه شیر ها نیز میتوانند رفلاکس را در نوزادان تشدید کنند .

چرا که نوزاد هنگام شیر خوردن با شیشه شیر مقداری هوا وارد معده اش خواهد شد که این موضوع باعث ایجاد کولیک و نفخ در کودک میشود .

کولیک که خود از مشکلات دردسر ساز در نوزادان است میتواند رفلاکس را نیز در نوزادان رفلاکس تشدید کند .

متاسفانه اکثر برند ها ادعا میکنند که شیشه شیر های تولیدی انها ضد رفلاکس هستند که در اکثر مواقع اینطور نیست .

تنها شیشه شیر هایی که واقعا خاصیت انتی کولیک دارند را به شما معرفی میکنیم :

شیشه شیر های دکتر براون : این شیشه شیر که متعلق به برند امریکایی دکتر براون هستند بهترین و استاندارد ترین شیشه شیر هایی هستند که خاصیت ضد نفخ دارند

شیشه شیر های بی بی سیل : بی بی سیل انگلیسی نیز دومین برندی است که شیشه شیر های ضد نفخ واقعی تولید میکند .

همه ی این برند ها و برند های دیگر در فروشگاه ( نی نی کوچولو ) موجود هستند اما باز هم توصیه میکنیم با مشاورین ما مشورت کنید تا بهترین گزینه را به شما معرفی کنند .

بهترین شیر خشک برای وزن گیری نوزاد رفلاکسی

کاهش رفلاکس با تشک رفلاکس :

تشک رفلاکس یکی دیگر از ابزار های مهم و واقعا پر کاربرد برای کنترل رفلاکس در نوزادان است .

استفاده از تشک های آنتی رفلاکس را بسیاری از پزشکان برای نوزادان رفلاکسی توصیه میکنند که این تجویز و توصیه نه فقط برای بچه های دارای رفلاکس که برای بچه های معمولی نیز کاربرد دارد .

تشک های ضد رفلاکس در 2 نوع 12 درجه و 20 درجه تولید میشوند ( تشک 30 درجه به اشتباه در بازار جا افتاده و وجود خارجی ندارد متاسفانه فروشندگان فریبکار هستند که به دروغ تشک 12 درجه با 20 درجه را به عنوان 30 درجه به شما میفروشند )

تشک های 12 درجه توسط برند های مختلفی تولید میشوند

اما تشک رفلاکس 20 درجه در حال حاضر فقط شرکت نی نی آسا ان را تولید میکند ( البته فعلا تاریخ امروز : 99/07/30 )

در رابطه با تشک های رفلاکس نیز توصیه میکنیم با کرشناسان ما مشاوره داشته باشید .

شیر خشک مناسب رفلاکس نوزاد

آیا رفلاکس نوزاد من رفع میشود ؟

همانطور که پیش تر نیز گفتیم رفلاکس تا حدودا 6 ماهگی در اکثر نوزادان ادامه خواهد داشت که شما از طریق استفاده از شیرخشک ای آر و سایر ابزار های گفته شده میتوانید این مشکل را تا حد زیادی کنترل کنید .

در ابتدای متن نیز گفتیم رفلاکس مخصوصا اگر از نوع شدید باشد باید کنترل شود و جدی نگرفتن این مشکل باعث صدمات بسیار جدی به دستگاه گوارش نوزاد و حتی دستگاه تنفسی او خواهد شد .

کدام شیر خشک برای وزن گیری نوزاد رفلاکسی مناسب است ؟

یکی دیگر از مشکلاتی که برای نوزادان دارای رفلاکس ایجاد میشود این است که به خوبی وزن گیری ندارند و ممکن است از نمودار قد و وزن نیز عقب تر باشند .

شیر خشک های ای آر از آنجایی که غلظت بالایی دارند اگر کیفیت خوبی نیز داشته باشند میتوانند برای وزن گیری نوزادان رفلاکسی نیز موثر باشند .

آخرین نکته ای که شاید کمتر پزشکی از آن اطلاع داشته باشد این است که شیر خشک سیمیلاک به دلیل اینکه به طور طبیعی غلیظ و سنگین است تا حدودی به شیر های ای آر شباهت دارد و میتواند برای رفلاکس های نه چندان شدید مناسب باشد و البته که این شیر خشک ( سیمیلاک خارجی اصل ) بهترین شیر خشک از نظر رشد و مزن دهی نیز میباشد به همین دلیل میتوان این شیر را نیز تست کرد که اگر برای رفلاکس کودک مناسب باشد برای وزن گیری او نیز بهترین گزینه خواهد بود .

نیاز به مشورت با یک کارشناس دارید؟

همین حالا با شماره تلفن زیر تماس بگیرید و با کمک کارشناسان ما مشکل خود را حل کنید!

021-77682369

تایم پاسخگویی شنبه تا پنج شنبه 9 صبح تا 6 عصر

درگر مقالات ما در ارتباط با شیرخشک :

 

مولتی ویتامین نوتریزن

بهترین مولتی ویتامین کودک

شیرخشک بی بی گات

شیرخشک نان خارجی

سرلاک هاینز

قطره آهنی که دندان را سیاه نکند

ژل دندان درد نوزاد

شیرخشک برای تپل شدن نوزاد

بهترین شیرخشک برای رفلاکس نوزاد

خوشمزه ترین شیرخشک

شیرخشک مخصوص حساسیت به پروتئین گاوی

بهترین قطره آهن خارجی نوزاد

خرید سرلاک هیپ

شیرخشک هیپ

سرلاک گربر

شیرخشک هوناپ

شیرخشک گلدن گات

شیرخشک بز

سرلاک آپتامیل

سرلاک بدون شیر

شیرخشک بزرگسال

خرید پوره میوه هرو و هیپ

بهترین شیرخشک خارجی

سرلاک هرو بی بی

سرلاک نستله

شیر مایع اینفاترینی و پدیاشور

شیرخشک نیدو

شیرخشک سیمیلاک

خرید شیرخشک پدیاشور

شیرخشک اس ام ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *