دسته‌بندی نشده, شیر خشک ، سرلاک و غذای نوزاد, غذاخوری نوزاد, قطره ، مولتی ویتامین و...

انتخاب پیراهن مردانه

Rate this post

سلام به همه عزیزانم، در این مطلب با شما در مورد انواع خرید پیراهن مردانه هایی که می توانید برای عید نوروز یا هر عید دیگری انتخاب کنید صحبت می کنیم و نام این مطلب را پیراهن های مخصوص روز آقایان گذاشتیم هنگام خرید لباس، رنگ لباس یکی از مواردی است که باید به آن توجه کرد. در این مقاله سعی کردیم رنگ های لباس را دسته بندی کنیم و پیشنهاداتی به شما ارائه شد.

ژاکت، تی شرت و یقه دار در رنگ های مختلف بخرید

خرید پیراهن مردانه

در دنیای پوشاک زنانه تنوع رنگ بسیار بیشتر از دنیای لباس مردانه است. خانم ها نه تنها در لباس بلکه در همه زمینه ها به رنگ بسیار حساس هستند.

پیراهن نوروزی بخر
در کشور ما با توجه به سلیقه عمومی مردم تنوع رنگی لباس ها بسیار کمتر از کشورهای دیگر است. به همین دلیل برخی برندها و فروشگاه ها تلاش کرده اند تا ذائقه عمومی جامعه ایرانی را تغییر دهند تا رنگ های بیشتری در زندگی ایرانی ها دیده شود.

به عنوان مثال برند معتبر و فروشگاه اینترنتی جینوست از جمله پیشتازان پیراهن مردانه https://zeusclothess.ir/menswear/men-shirt در این زمینه هستند. تنوع رنگ در این فروشگاه ها عموم مردم را به استفاده از لباس های رنگارنگ ترغیب می کرد. تصورات غلطی در مورد لباس در ایران وجود دارد که باید اصلاح شود.

به عنوان مثال برخی معتقدند رنگ های شاد و روشن برای مردان یا زنان جوان و تی شرت های عید قربان مناسب است. البته در سال های اخیر تغییر اساسی در سبک و سلیقه افرادی که لباس می پوشند به وجود آمده است و بسیاری از باورهای جمعی در مورد لباس نیز تغییر کرده است.

تنوع رنگ لباس بر روحیه پوشنده و البته افرادی که با آنها در تماس است تاثیر زیادی دارد و یکی از جنبه های رایج لباس و سلامت روان پیراهن های مردانه است. در این مطلب تعدادی لباس را به شما معرفی می کنیم که می توانید از آنها رنگ های مختلفی بسازید.

قیمت پیراهن مردانه

خرید لباس مناسب برای این فصل

یکی از نکاتی که در خرید لباس های فصلی باید به آن توجه کنید. هنگام انتخاب رنگ مناسب برای فصل باید وزن رنگ را نیز در نظر گرفت. برخی از رنگ های گرم برای زمستان و رنگ های سرد برای تابستان بهتر هستند، برای درک بهتر این موضوع به مثال زیر مراجعه کنید.

قرمز و سرمه ای از یک خانواده هستند و هر دو رنگ شاد پیراهن مردانه هستند. کدام برای زمستان و کدام برای تابستان و بهار مناسب تر است؟

از کجا یک پیراهن خوب عید بخریم
برای زمستان بهتر است از روزهای گرم زرشکی و روزهای قرمز استفاده کنید، اما امروزه تضاد رنگی زیادی در مانتوها و کت ها وجود دارد که در این مقاله به آن اشاره شد.

پیراهن های یقه دار و پیراهن های رنگی

رنگبندی پیراهن

خرید تی شرت و خرید تی شرت یقه دار یکی از هیجان انگیزترین خریدها در لباس است. اصولا بیشترین تنوع رنگ را می توان در این نوع لباس مشاهده کرد.

ژاکت، تی شرت و یقه دار در رنگ های مختلف بخرید

به پیراهن چوگان، پولو شرت می گویند. چوگان ابتدا به عنوان پیراهن جشن مردانه در گروه های ورزشی مورد استفاده قرار گرفت و به تدریج تبدیل به لباس تمرینی و تیمی شد و مشخص است که از همان ابتدا تنوع رنگ در این نوع پوشش چشمگیر بود. علاوه بر رنگ، تی شرت ها و تی شرت های پولو دارای طرح های متنوعی هستند که دست شما را برای خرید باز می گذارد.

در انتخاب رنگ پیراهن یقه دار خود حتما به استفاده از لباسی که می پوشید دقت کنید اما سعی کنید در انتخاب رنگ جسور باشید. تو فقط یک بار زندگی می کنی.

تیشرت در رنگ های مختلف

برای آقایان، پیراهن ها نقش عمده ای پیراهن مردانه در پوشش آن دارند. آنها در اکثر استایل های خود از پیراهن استفاده می کنند، بنابراین اگر به استایل خود رنگ اضافه کنند، ممکن است مردان شاد و پرانرژی را ببینیم!

پیراهن مردانه عید
رنگ پیراهن ها اغلب یک رنگ خنثی است و تعدادی رنگ اصلی وجود دارند که اغلب این رنگ را می پوشانند. تی شرت های مشکی، تی شرت های سفید و تی شرت های خاکستری رایج ترین رنگ ها برای تی شرت ها هستند.

انواع مختلف پیراهن مردانه

اما رنگ هایی مانند سبز با زیرگروه های زیاد، زرد، قرمز و آبی همان رنگ ها با زیرگروه های زیاد هستند و ترکیب های زیبایی با آنها ایجاد می شود.

در دنیای پیراهن های مردانه، بیشترین تنوع پیراهن های چهارخانه وجود دارد، البته هنوز رنگ های تیره در ایران ترجیح داده می شود، اما اگر می خواهید شاد باشید، از پیراهن های چهارخانه شروع کنید.

رنگ آمیزی تیشرت عید نوروز
ژاکت رنگی

ژاکت ها و ژاکت های رنگارنگ این روزها محبوب ترین لباس های زمستانی هستند که خریداران با جسارت بیشتری انتخاب می کنند. هر ساله برندهای مطرح رنگ های خود را با به یاد ماندنی ترین رنگ ها ترکیب می کنند. کاپشن ها و ژاکت های ژاکتی با طرح های سه یقه انواع مختلفی دارند. پلیور یقه گرد، پلیور یقه هفت و ژاکت کش باف از انواع پلیورها هستند.

ژاکت، تی شرت و یقه دار در رنگ های مختلف بخرید

در کلکسیون های زمستانی به رنگ پیراهن و کت توجه کنید زیرا با هماهنگی این دو ترکیب منحصربفرد می توان ایجاد کرد.

NB

در انتخاب رنگ، خرید شلوار و انتخاب رنگ شلوار پیراهن عید خود وسواس پیراهن مردانه بیشتری داشته باشید زیرا ممکن است بسیاری از رنگ های شلوار ترکیب زیبایی ایجاد نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *