خرید شیر خشک نیدو عسلی (ارسال فوری+تضمین اصالت) نیدو سبز و قرمز


4/5 - (3 امتیاز)

ارتباط در واتساپ

شیرخشک نیدو عسلی نستله

اگر به مصرف شیرخشک در تهیه چای و یا نسکافه علاقه مند باشید، حتماً با برند شیرخشک نیدو نستله آشنا هستید. این تولید کننده شیرخشک های پرچرب و خوشمزه ای تولید می کند که در سراسر دنیا طرفداران بی شماری پیدا کرده است. اما جالب است بدانید که تولید شیر خشک نیدو عسلی ویژه نوزادان شیرخواره 1 تا 3 سال و کودکان 3 تا 5 سال نیز به اندازه شیر خشک مصرفی  پرطرفدار است. شیر خشک هایی که با کیفیت بالا و طعم عالی به شهرت رسیده اند و از  لحاظ تغذیه ای بسیار مقوی می باشند، برای شناخت بهتر ارزش تغذیه ای شیرخشک نیدو عسلی نستله با ما همراه باشید. شیر خشک خارجی

خرید شیر خشک نیدو عسلی

ارزش تغذیه ای  شیر خشک

شیر خشک نیدو با ارزش تغذیه ای بالا و فرمول های منحصر به فرد موجب تغذیه بهتر کودکان می گردد. در ترکیبات شیر خشک نیدو عسلی از عسل طبیعی در تولید شیر خشک استفاده شده و این محصول با انواع ویتامین های آ، د و آهن تقویت شده است. ضمناً کلسیم موجود در این ترکیبات موجب رشد بهتر استخوان ها و استحکام آن ها خواهد شد. اما چیزی که شیر خشک برند نیدو را به شهرت رسانده ویژگی منحصر به فرد وزن دهی به نوزادان است.

( شیر خشک پدیاشور )

وزن گیری بهتر نوزاد با شیر خشک نیدو 1

متخصصین اطفال برای نوزادانی که خوب وزن نگرفته اند و نیاز به  غذای مکمل دارند، شیر خشک نیدو عسلی شماره یک را توصیه می کنند. شیر خشکی که با درب قرمز رنگ از سایر شیر خشک ها مجزا شده است و خواص تغذیه ای ویژه ای دارد. هضم بهتر غذا ویژگی مهم شیرخشک نیدو می باشد. این شیر خشک بر پایه شیر خشک شده گاو همراه با برخی ترکیبات مغذی ایجاد و با فرمولاسیون فوق العاده برای رشد و نمو کودکان عرضه شده است. این مدل از شیر خشک مناسب نوزادان 1 تا 3 ساله می باشد.

برای مشاهده برگه خرید شیر خشک سیمیلاک بر روی لینک رو به رو کلیک کنید ( شیر خشک سیمیلاک )

نحوه مصرف شیر خشک نیدو 1

برای مصرف 6 پیمانه از شیر خشک را با 225 میلی لیتر آب گرم مخلوط نموده و پس از سرد شدن آن را به مصرف نوزاد برسانید، توجه نمایید که مصرف این شیر خشک برای نوزادان زیر یک سال بدون تجویز دکتر ممنوع می باشد و می تواند عوارضی را به دنبال داشته باشد. ضمناً شماره دو این شیر خشک با درب سبز رنگ مناسب کودکان 3 تا 5 ساله است و با فرمولاسیونی متفاوت تولید شده است.

( شیر خشک بز )

 امگا 3 امگا 6 در شیر خشک

این ماده غذایی در شیر مادر به صورت طبیعی وجود ندارد و می تواند با مصرف اصولی به عنوان مکمل استفاده شود. امگا 3 و امگا 6 باعث رشد و تقویت قوای ذهنی نوزاد می گردد  و در آینده کودکان شما را هوشیار تر خواهد کرد. خوشبختانه این ماده غذایی در این مدل شیر خشک غنی شده است.

دقت در مصرف شیر خشک

مصرف شیر خشک برای نوزادان نیازمند دقت بیشتری است. چراکه عدم رعایت بهداشت منجر به ایجاد بیماری در نوزاد شما می شود، مسئله‌ای که شاید متوجه آن نشوید و به نادرستی موضوع را به نوع شیرخشک ارتباط دهید. پس به چند نکته زیر در تهیه شیر خشک دقت کنید.

  • *پیش از مصرف و باز نمودن درب شیر خشک نیدو ، گرد و غبار روی درب را با یک دستمال پاک کنید، و مطمئن شوید که هیچ ماده خارجی وارد شیر خشک نشده است.
  • *به تمیزی شیشه شیر

4/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

خروج
ستون کناری اسکرول به بالا